نرم افزار Smart PSS

نرم افزار Smart PSS

دومین نرم افزاری که معرفی می کنیم Smart PSS است. با استفاده از این نرم افزار تصاویر دوربین های مداربسته خود را از راه دور و بر روی کامپیوتر و لپ تاپ از طریق وب نظارت کنید.

نرم افزار Smart PSS

SmartPSS یک برنامه نظارت تصویری All In One و با امکانات کامل است. برای مشاغل کوچک تا متوسط که نیاز به نظارت بر افراد، اماکن و دارایی‌ها دارند ایده‌آل است. SmartPSS تمام دوربین های شبکه داهوا و دستگاه های ذخیره سازی را در یک رابط بصری و آسان برای استفاده یکپارچه می کند. این نرم افزار مدیریت کارآمد دستگاه، نظارت و پخش ویدئو، زنگ هشدار و پیکربندی تحلیلی، و همچنین راه اندازی و پیش نمایش ویدئوها را فراهم می کند.

فرآیند نصب نرم افزار داهوا Smart PSS

  1. پس از دانلود نرم افزار یا برنامه دوربین داهوا، بر روی فایل دوبار کلیک کنید تا نصب کننده راه اندازی شود و برای راه اندازی آن، اعلان های روی صفحه را دنبال کنید، از شما خواسته می شود یک رمز عبور ارائه دهید و به برخی از سوالات امنیتی پاسخ دهید.
  2. این مراحل ورود به سیستم به شما این امکان را می دهد که در صورت فراموشی رمز عبور خود را بازنشانی کنید. آنها همچنین از دسترسی کاربران غیرمجاز به دوربین شما جلوگیری می کنند و به عنوان رمز عبور برای دوربین های داهوا و ضبط کننده شما عمل می کنند.
  3. پس از اتمام مراحل نصب، نرم افزار Smart PSS راه اندازی می شود و به رمز عبور مدیری که در مرحله قبل ایجاد کرده اید نیاز دارد.
  4. برای دسترسی آسان می‌توانید نرم‌افزار را به‌عنوان میانبر روی دسکتاپ خود برای دسترسی سریع قرار دهید.

برای دانلود برنامه انتقال تصویر داهوا از لینک زیر استفاده کنید. همچنین شما می توانید با جستجوی عبارت Dahua Smart PSS Download for PC نسخه نرم افزار دوربین داهوا را برای کامپیوتر را از طریق اینترنت دانلود کنید.

دانلود نرم افزار SmartPss International

دانلود نرم افزار SmartPss نسخه General

——————————————–

تنظیم دی وی آر های سیلیکون

معرفی و دانلود نرم افزار داهوا DMSS

کمباکس سفید مدل 13*13 cambox

 

کلیدواژه : Smart PSSداهوا
ارسال دیدگاه