معرفی هارد وسترن سری بنفش

چرا هارد WD Purple (وسترن بنفش) ؟

وسترن بنفش یکی از  بهترین هارد دیسک‌های مخصوص دستگاه‌های DVR یا NVR است ( دستگاه ضبط تصاویر و فیلم های دوربین مداربسته )که در بازار ایران و جهان یافت می‌شود، بنابراین بدیهی است یکی از گزینه‌های اغلب کاربران و مصرف کننده‌هایی باشد که می‌خواهند برای دستگاه DVR یا NVR منزل یا محل کار خود یک هارد دیسک تهیه کنند.

دو سری جدید با رنگ Purple به نامهای Purple و Purple NV نیز در این بخش قرار دارند که در مدل Purple ویژه مراکز کوچک خانگی، ادارات و سیستم های نظارتی حداکثر تا 32 دوربینه خواهد بود.

 

سری Purple NV هم تقریبا معادل همان سری ارغوانی بوده اما برای مراکز مانیتورینگ تحت شبکه مورد استفاده قرار میگیرد وسیستم های Network Video Recorder را تحت پوشش میگیرد. این سری نیز حداکثر تا 64 دوربین را میتوانید پشتیبانی کند. برای مراکزی با تعداد دوربین بیشتر می بایست از سری RE در حالت RAID استفاده نمایید.

اما سری Velociraptor که در ایران کمیاب است ویژه Workstation و با سرعت 200 مگابایت در ثانیه در 10000 دور در دقیقه و 64مگابایت حافظه کش مناسب فعالیت های گرافیک سه بعدی، ویرایش تصاویر ، ویرایش ویدیو و در کل نرم افزارهای تخصصی ورک استیشن می باشد. امیدوارم با این توضیحات مختصر بتوانید به راحتی هارد دیسک مناسب خود را انتخاب نمایید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید. در انتها نیز یک مقایسه کلی از محصولات در اختیار شما قرار خواهم داد.

خرید هارد اینترنال وسترن

ارسال دیدگاه