آموزش و دانلود برنامه v380 pro

آموزش و دانلود برنامه v380 pro

نرم افزار وی 380 یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های دوربین است. بیشتر دوربین‌های وای فای، سیم کارتی یا مداربسته‌ که می‌شناسید، از این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند.

اپلیکیشن v380 pro از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار است و به راحتی گوشی موبایل شما را به دوربین متصل می‌کند.

برای راه اندازی اپلیکیشن V38O pro و اتصال آن به دوربین خود، ابتدا کافیست این اپلیکیشن را دانلود کنید.

شما می‌توانید از تمام فروشگاه ها نظیر گوگل پلی، بازار یا اپ استور، نرم افزار V380 pro را دانلود و نصب کنید.

این اپلیکیشن دو نسخه android و IOS دارد.

پس از نصب، روی آیکون برنامه کلیک کنید تا اپلیکیشن اجرا شود.

بعد از اجرا کردن نرم افزار ابتدا چند تایید قوانین و اجازه دسترسی به فایل‌ها ظاهر می‌شود که باید تمامی آن‌ها را قبول کنید تا به صفحه اصلی یعنی تصویر بعدی برسید.

پس از وارد شدن به این صفحه در صورت داشتن اکانت روی گزینه log in کلیک می‌کنید

اما اگر اولین بار است که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید و اکانت ندارید؛ باید روی گزینه register  کلیک کنید و ادامه آموزش را دنبال کنید.

پس از کلیک روی گزینه register، صفحه مقابل باز می‌شود. ابتدا باید روی گزینه کلیک کرده و لوکیشن خود را انتخاب کنید. سپس اگر در ایران هستید گزینه Asia را انتخاب می‌کنید.

در این مرحله باید یک رمز برای اکانت خود انتخاب کنید و دوباره رمز خود را وارد کنید تا تایید شود. سپس روی گزینه confirm بزنید تا به صفحه ورود وارد شوید.

توجه داشته باشید رمزی انتخاب کنید که فراموش نکنید و یا در جایی امن آن را یادداشت کنید تا برای ورودهای بعدی دچار اشکال نشوید.

در صورت رسیدن به این قسمت آموزش، اکانت v380 pro شما ساخته شده است. و برای اتصال به هر دوربینی در هر زمانی و با هر گوشی موبایلی می‌توانید وارد آن شوید.

برای ورود به اپلیکیشن V380، روی گزینه Log in  کلیک کنید. سپس ایمیل و رمز ورودی آن را که پیشتر ساخته اید را در فیلد مشخص شده پرکنید سپس روی گزینه Log in  بزنید.

در صورت رسیدن به صفحهشما وارد اکانت V380 pro خود شده اید. در این اکانت می‌توانید تمام دوربین‌های خود را اضافه کنید (در صورت پشتیبانی از v380) و آن‌ها را کنترل کنید.

برای اضافه کردن دوربین ابتدا باید آن را روشن کنید. پس از شنیدن پیام‌های اعلام وضعیت دوربین و درنهایت شنیدن پیام پایانی access point ready، اکنون دوربین شما آماده اتصال است.

وارد قسمت وای فای گوشی موبایل خود شوید  و طبق ادامه آموزش پیش بروید.

توجه

در ادامه آموزش هرکجا که روند دچار اخلال شد، دوربین خود را ریست کرده و دوباره از همین قسمت آموزش را ادامه دهید.

دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه آیفون از اپ استور

در صورت باز نشدن لینک دانلود باید فیلتر شکن بزنید.

————————————————————-

دانلود برنامه ایکس می xmeye

————————————————————

تنظیم دی وی آر های سیلیکون

ارسال دیدگاه